27 березня 2018 року студенти груп ТК-79 та ПТ-80 Вінницького торговельно-економічного коледжу Київського національного торговельно-економічного університету разом з викладачами Солоненко Л.М. та Бевзою С.С. відвідали Міжвузівський круглий стіл «Тенденції розвитку соціальної реклами: ефективність вітчизняної соціальної реклами, соціальна відповідальність бізнесу та влади», який відбувся у ВТЕІ КНТЕУ на кафедрі маркетингу та реклами.
На заході обговорювалися проблемні питання: «Соціальна реклама, як інструмент в українському суспільстві», «Сучасна соціальна реклама: проблеми відповідальності та етики», «Особливості соціальної реклами на українському телебаченні», «Чому соціальна реклама за кордоном дієвіше, ніж в Україні?», «Найсильніші соціальні постери, які змусять тебе спинитися й поміркувати»? «Шедеври української соціальної реклами», «Популяризація України в світі засобами соціальної реклами».
Кінцевим результатом обговорення даних проблемних питань стало те, що соціальна реклама є важливим інструментом, як феномен у формуванні суспільства, а також соціальна реклама повинна бути, насамперед, обережною, аби не формувати у населення певні стигми, тобто негативне ставлення до проблем, ситуації.