В рамках проведення декади циклової комісії товарознавства та комерційних дисциплін 12.04.2016 року в групі ТК-76, під керівництвом викладача Солоненко Л.М. проведена конференція на тему «Маркетингові інноваційні технології бізнесу» з дисципліни «Основи маркетингу».
Студенти-доповідачі групи ТК-76: Попик Ярослава, Лавриченко Юлія, Ткачук Юлія, Осюк Ольга, Заремба Катерина, Дичук Дарина, Ісаєва Катерина, Шарандак Вікторія, провели пошуково-дослідницьку роботу щодо використання інноваційних технологій маркетингу на підприємствах торгівлі та надали слухачам цікаву, змістовну інформацію, про значення та застосування зарубіжних та вітчизняних рекламних інновацій на підприємствах торгівлі. Застосування інноваційних технологій для підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Вінпродтрейд» та ТМ «Фуршет» і «Брусниця» А також застосування краудсорсингу на українському ринку. Крім того, студенти робили відповідні висновки по проведенню своїх досліджень та вносили свої пропозиції щодо удосконалення застосування сучасних маркетингових технологій для ведення прибуткової підприємницької діяльності.