29 листопада в рамках декади циклової комісії харчових технологій та сфери обслуговування викладачем організації обслуговування Матвієнко Л.А. та студентками гр. ГРС-4 для студентів гр. ГРС-6 проведено інформ-дайджест «Особливості сучасного обслуговування в ресторанах».
Мета заходу:
- розширення знань студентів щодо сучасних методів та форм обслуговування;
- ознайомлення зі стандартами обслуговування в Україні та європейських країн;
- оцінка сучасного стану галузі гостинності у Вінниці та подальших перспектив її розвитку.
Студенти гр. ГРС-4: Демчук С., Дідик М., Кондратенко Є., Ємець Ю. розповіли про специфіку сучасного сервісу для відвідувачів закладів ресторанного господарства, продемонстрували основні прийоми обслуговування споживачів у ресторанах, ознайомили студентів гр. ГРС-6 з новими тенденціями обслуговування, наприклад, «щирий сервіс» , започаткований у мережі готелів «Оптима» від міжнародної компанії Reikartz Hotel Group.
Даний захід був цікавим та корисним для юних фахівців готельно-ресторанної справи, адже знання вимог до обслуговування сучасних споживачів та нових тенденцій у сфері гостинності стануть у пригоді під час практичної професійної діяльності.