БЛІЦ-ІНФО «ПРИМАНКА ДЛЯ ПОКУПЦЯ»

На сьогоднішній день магазинів розвелось так багато, що вони постійно конкурують один з одним за кожного покупця. Куди не подивись повсюди реклама. Одна заманливіше іншої. Тут тобі і знижки, і бонуси, і подарунки. Все це зароджується в головах менеджерів, в чиї обов’язки входить продати як можна більше. Вони знають психологію сучасної людини і майстерно користуються цим. Які ще методи впливу на покупців використовують торговельні мережі і як захистити «свій гаманець» від «приманок» дослідили та поділилися студенти гр.ТК-78 Ковальчук Анастасія, Старосуд Оксана і Будженко Ярослав під керівництвом викладача Трубляк Г.М. під час проведення бліц-інфо «Приманка для покупця», який відбувся 14.03.2017року.