30.11.2017 р. на базі Вінницького торговельно-економічного коледжу Київського національного торговельно-економічного університету відбулася Міжвузівська студентська науково-практична конференція «Маркетингові інновації в туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі»
Мета конференції: обмін інноваційними ідеями, підходами, технологіями, результатами досліджень в інноваційних підходах до маркетингу в туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі.
Організатори конференції: Балицька В.Є., директор коледжу, Савлук Л.І., завідувач навчально-методичного кабінету, Кублінська І.А., Матвієнко Л.А, Бевза С.С., Солоненко Л.М., Тимрієнко А.В., Куленко Т.В., Савенко М.А.
Колектив коледжу висловлює вдячність за участь у конференції, креативні погляди, вміння спілкуватися з молоддю та доносити до них інноваційні ідеї, ділитися практичним досвідом:
Ковінько Олені Миколаївні, кандидату економічних наук, доценту кафедри маркетингу та реклами ВТЕІ КНТЕУ;
Іваніщевій Ользі Анатоліївні, асистенту кафедри туризму та готельно-ресторанної справи ВТЕІ КНТЕУ;
Юр’єву Володимиру Івановичу, кандидату історичних наук, доценту кафедри менеджменту зовнішньо-економічної діяльності, готельно-ресторанної справи та туризму ВНАУ, Заслуженому працівнику сфери послуг України;
Старинцю Володимиру Петровичу, управляючому ресторацією «БуГай»;
Павловському Валерію Васильовичу, управляючому ресторану «Beer & Blues»;
Кривенко Анні Олександрівні, менеджеру з туризму Туроператора торговельної марки «Укрвіза»;
Процишеній Яні, менеджеру з туризму ТА «Verona tour».
Долучилися до конференції інститути та коледжі, що входять до структури КНТЕУ: Вінницький ТЕІ (14 студентів), Хмельницький ТЕК (делегація з 18 чоловік), Житомирський ТЕК, Харківський ТЕК, ТЕК м.Київ, Коломийський економіко-правовий коледж.
Широким було представництво закладів освіти Вінниччини: Технологічно-промисловий коледж ВНАУ, ДНЗ «ВПУ№7 м. Вінниці», ДПТНЗ «Вінницьке вище професійне училище сфери послуг», Державний професійно-технічний навчальний заклад «Вінницьке міжрегіональне ВПУ». Надіслані тези ДНЗ «Бердичівське вище професійне училище».
Загалом очна та заочна участь склала близько 100 учасників-студентів, 52 запрошених. Збірник матеріалів конференції з власними дослідженнями студентів включає 71 статтю (192 сторінки).
Працювало 4 секції:
СЕКЦІЯ І МАРКЕТИНГОВІ ІННОВАЦІЇ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННІЙ СПРАВІ (модератор Матвієнко Л.А.),
СЕКЦІЯ ІІ МАРКЕТИНГОВІ ІННОВАЦІЇ В ТУРИЗМІ (модератор Тимрієнко А.В.),
СЕКЦІЯ ІІІ ІННОВАЦІЙНА МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА СУЧАСНОГО ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА (модератор Петрань С.В.),
СЕКЦІЯ ІV ХАРЧОВА ІНДУСТРІЯ ТА СУЧАСНИЙ МАРКЕТИНГ (модератор Кублінська І.А.).
Проведено 5 майстер-класів: «Молекулярний бар» від бармена нічного клубу «SKYROOM» Адамчука Тараса, «Сучасна молекулярна кухня» (студенти групи ВП-137 Кошова Н., Ком’якова Н. та викладач Кублінська І.А.), органолептична оцінка якості шкарпеток (студенти групи ТК-78), використання бінокулярних відеоокулярів для проведення екскурсійних турів (Тимрієнко А.В., Губрій Н.М.), використання інтерактивних технологій у вивченні іноземних мов за професійним спрямуванням - Побірська І.В. (спеціальність «Туризм»).
Загальне враження всіх учасників конференції: «Високий рівень організації», «Запрошуйте нас на такі заходи і надалі», «Ми не уявляли, що Ваш коледж такого рівня!», «Ми власний коледж відкрили з іншого боку, вражені! Просто клас!»…