Навчальна дисципліна «Вступ до спеціальності» є складовою освітньої програми для підготовки фахівців освітньо-професійного ступня «фаховий молодший бакалавр» спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа». Мета вивчення дисципліни «Вступ до спеціальності» полягає в ознайомленні студентів зі змістом майбутньої спеціальності, з характером та сферою професійної діяльності, з особливостями практичної діяльності закладів готельного і ресторанного господарства, перспективами майбутньої професійної діяльності та перспективами майбутнього працевлаштування після завершення навчання в коледжі.
Для студентів 1 курсу спеціальності «Готельно-ресторанна справа» в рамках вивчення навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності» викладачем Матвієнко Л.А. було організовано та проведено ряд заходів, а саме:
• зустріч з керуючим ТОВ «ЛВМ Трейд», управляючим готельно-розважальним комплексом «Сафарі», рестораном «Т-BONE» Поліщуком С.А.;
• онлайн-зустріч в Google-Meet з бартендером коктейль-бару «Hideandseek» Матвієнком Данилом;
• зустріч зі студенткою 3 курсу гр. ГРС-8 Петлінською Кірою, яка поєднує навчання в коледжіз роботою в студія-бар «СІТY»;
• екскурсію до ресторану «Factory», готелю «Optima»;
• практичне заняття «Ознайомлення з організацією та моделюванням процесу обслуговування споживачів у закладах готельно-ресторанного господарства»;
• практичне заняття-ділова гра: «Психологічна готовність студента до майбутньої професії»;
• презентація на тему: «Професії майбутнього фахівця з готельного і ресторанного обслуговування»;
• практичне заняття – тренінг на тему: «Етикет поведінки та спілкування працівника ресторану».
Відвідавши всі заходи в рамках вивчення дисципліни «Вступ до спеціальності», студенти можуть визначати роль, перспективи та значимість своєї майбутньої професії.
По завершенню вивчення навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності» проведено підсумковий захист проєктів з теми: «Моє бачення майбутньої професії». Всі студенти мали можливість висловитись з приводу проведених в рамках вивчення дисципліни заходів та своєї готовності до майбутньої професійної діяльності.
«...Ще з раннього дитинства я знала точно, ким хочу стати у майбутньому. Під час подорожей завжди звертала увагу саме на готелі, у яких ми зупинялися, порівнювала їх, подумки відмічала те, що мені подобається, а що не дуже, і завжди мріяла стати частинкою цього величезного механізму під назвою «готель»…Робота у готелі – це, справді, те що мені подобається, те, у чому я хочу досягти успіху»….
Єднак Лілія
«…Я довго думала, що обрати, і згодом зупинилась на сфері обслуговування. Адже, на мою думку, найважливіше у житті – задоволення потреб інших…. Я думаю, що саме це і є завдання сфери обслуговування - робити людей щасливими…»
Ткач Анастасія
«….Кожен із нас хоча б раз у житті замислювався над тим, ким хоче стати у майбутньому. Страшно помилитися у виборі професії. Саме цей крок дуже важливий у нашому житті, і саме він є вирішальним… Мені хочеться стати справжнім майстром цієї професії, яку я обрав. Я вважаю, що майстер – це той, хто знайшов покликання у роботі.…. Люди, які займаються улюбленою справою, набагато частіше відчувають себе щасливими….»
Дзюба Богдан