Маркетолог сьогодення: тенденції, інновації, виклики

25 жовтня в Україні відзначається професійне свято фахівців з маркетингу. Маркетолог – це спеціаліст з маркетингу, який займається вивченням попиту споживачів на товари та послуги, просуванням та збутом продукції, виходячи з досліджень ринків попиту і пропозиції.

04.11.2024 року студенти  спеціальності 076 підприємництво та торгівля Гончарук Вікторія та Сонгара Вероніка під керівництвом викладача Солоненко Л.М. провели позанавчальний захід – інформаційний дайджест з теми «Маркетолог сьогодення: тенденції, інновації, виклики». Під час заходу студенти дізналися:

- хто такий маркетолог і що він робить;

- якими якостями повинен володіти сучасний маркетолог;

- основні завдання роботи сучасного маркетолога;

- зміни, які відбулися у маркетинговій діяльності у зв’язку з воєнним станом в Україні;

- виклики та можливості для бізнесу в часи сьогодення;

Під час заходу студенти брали активну участь у визначенні видів реклами, визначили сучасні особливості її створення та тенденції застосування і використання у сучасному бізнесі. Переглянули декілька прикладів рекламних роликів компаній чиї бренди розпочали так звану «рекламну війну». Дізнались більше про роботу маркетологів, навчились визначати, яка реклама сучасна, якісна та класна. Це саме та реклама, яка засідає в голові на довго!