5 листопада 2024 р. викладачем Матвієнко Л.А. разом із студентами гр. ГРС-9 проведено інформаційний дайджест «Антикризова комунікація: правила спілкування з гостем, який отримав у закладі негативний досвід».
Кожен заклад може стати учасником неприємної ситуації. Це впливає на досвід гостя та репутацію закладу. Якщо власникам закладу важливий досвід їхніх гостей – вони мають змінити негативне враження гостя на позитивне.
Щоб дізнатися закони антикризової комунікації – запрошено управляючого рестораном «T-Bone» та готельно-розважальним комплексом «Сафарі» Поліщука Сергія Анатолійовича.
Окремим аспектом зустрічі було обговорення актуальних питань, з якими стикаються українські заклади гостинності. Як розмовляти з невдоволеними гостями? Як працювати з негативними відгуками у ресторані? Звідки беруться негативні відгуки? Як відповісти на негативний відгук? Як заслужити повагу гостей, поліпшити свою репутацію й репутацію закладу? Негативні відгуки можуть бути не тільки в соцмережах, тому фахівець готельно-ресторанної справи Сергій Анатолійович Поліщук розповів, де ще варто очікувати «ударів» від незадоволених гостей і конкурентів, як реагувати й відповідати на них.