ДИСПУТ З МЕНЕДЖМЕНТУ "PR-КОМУНІКАЦІЇ"

Public Relations – продумане і цілеспрямоване зусилля для формування іміджу компанії. Пітер Р. Діксон

28 травня 2024 року відбувся диспут з теми «PR-КОМУНІКАЦІЇ». Учасники диспуту, студенти груп ОП-103, ФБС-15, М-1, зібралися для обговорення Public Relations як важливої складової зовнішніх комунікацій підприємств.
Викладач менеджменту Г.М.Трубляк, відкриваючи захід, відмітила, що Public Relations є управлінською функцією, за допомогою якої оцінюється думка громадськості, співвідноситься з громадськими інтересами політика і тактика організації, а також реалізується програма дій і зв’язків з метою завоювання покликання і прихильності громадськості.
Студентка гр.ПТ-90 Марія Драч інформативно розкрила тематику PR, а саме: що включає в себе піар у сучасному розумінні; чим займаються сучасні піар-агенції; піар у соціальних мережах; цифровий або діджитал-піар.
У ході заходу команди презентували домашнє завдання – створення PR-комунікацій, де розповідали про свій майбутній фах. Мета відео – донести цільовій аудиторії перспективи та переваги спеціальності, її актуальність на сьогоднішній день.
Після перегляду відео відбулася дискусія між учасниками заходу про дотримання принципів Public Relations. Насамкінець методом голосування обрали найбільш переконливий ролик. Його створили студенти гр.М-1, презентуючи спеціальність «Менеджмент».

Диспут пройшов у цікавій та інформативній формі.