26.10.2021 року в рамках Дня маркетингу в групах ПТ-88, 89, ГРС-8 та ЦЕ-2 під керівництвом викладача Солоненко Л.М. проведено бліц-інфо з теми «Що таке маркетинг? Його вплив на підприємницьку діяльність». Студенти 3 курсу групи ПТ-87 Соць Ангеліна та Черниш Інна мали змогу ознайомити студентів з поняттям маркетингу та його історією виникнення. Запрошені слухачі дізналися, що головною особливістю маркетингу є діяльність, яка повинна орієнтуватися на потреби споживачів. Саме потреби споживачів повинні бути основним об'єктом уваги виробників товарів і послуг. Тому девізами багатьох фірм є те, що потрібно: "Відшукати потреби і задовольняти їх", "Виробляти те, що можна продати, а не намагатися продавати те, що виробляється", "Любити клієнта, а не товар". Саме через задоволення потреб споживачів виробники повинні вміти реалізовувати свою кінцеву мету - одержання прибутку.