25.10.2022 року в рамках Дня маркетингу в групах ПТ-90, 91, 92, та 93 під керівництвом викладача Солоненко Л.М. проведено бліц-інфо з теми «Про маркетинг повинен знати кожен». Студенти ІІ курсу групи Т-8 Кузьменко Аліна та Барабаш Ольга мали змогу ознайомити студентів, що таке маркетинг, його історію виникнення. Розповіли слухачам основні аспекти маркетингу та маркетингової діяльності, хто такий маркетолог, цікаві факти про маркетинг.
Запрошені слухачі дізналися, що головною особливістю маркетингу є діяльність, яка повинна орієнтуватися на потреби споживачів. Саме потреби споживачів повинні бути основним об'єктом уваги виробників товарів і послуг. Тому девізами багатьох фірм є те, що потрібно: "Відшукати потреби і задовольняти їх", "Виробляти те, що можна продати, а не намагатися продавати те, що виробляється", "Любити клієнта, а не товар". Саме через задоволення потреб споживачів виробники повинні вміти реалізовувати свою кінцеву мету - одержання прибутку. А засобом для їх досягнення завжди виступає маркетинг, що пропонує не окремі зусилля, а комплекс заходів.